MWM KDW615E

Zoals velen aan den lijve ondervinden, is het niet altijd evident om aan de juiste documentatie te geraken bij de restauratie van onze oldies. Plaats hier uw scans of foto's van oude documenten die een ander van nut kunnen zijn, of schrijf hier uw eigen werkplaatshandleiding.

Moderator: Carl

Plaats reactie
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

Hallo !
Ik stel graag deze "MWM_Schlepper-motor_Bedienungs-und Wartungsvorschriften_Erzatzteilliste_KDW 615" ter beschikking in de boekenkast.
Ik ben "nieuw" in deze passie en hoop dat er nog mensen zijn die mij aan verdere documentatie kunnen helpen betreffende mijn restauratieproject:
Mijn nieuwe passie is een FENDT F20GH van 1953 met 6V + 2R gangen.
Fahrgest. Nr.s : 31/2201
Motor Nr. : 2803/80
Type motor MWM KDW615E KDVI1101 23 5 G 53
Tot spoedig?
Groeten
Ph.

...Ik merk dat ik géén pdf-bestand kan toevoegen...? Het is ter beschikking !
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: MWM KDW615E

Bericht door Carl »

Nee, pdf-files kun je niet meesturen op dit forum. Inderdaad soms wel vervelend.

Anderzijds, het amusement met je nieuwe project. Een zeer mooie trekker trouwens.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

Re: MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

Hallo,
Pdf-documenten kan ik niet kwijt...
Hoe kan ik informatie delen ?
Groeten,
Philippe
simon
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2011, 18:24
Contacteer:

Re: MWM KDW615E

Bericht door simon »

Beste Philippe

Veel succes met je Fendt.
Heb je er ook een foto van? En welke info moet je nog allemaal weten voor je fendt? Heb namelijk de fendt Bijbel liggen waar ik wel de bladzijde van uw trekker via prive mail wil doorsturen.

PS. moet maar eens kijken naar mijn 2 fendt's.
Mvg Simon
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: MWM KDW615E

Bericht door Carl »

Als je die informatie wel delen, dan is er een omslachtige methode, waarbij je van iedere bladzijde een foto maakt (>Knop "fototoestel" in de bovenband), en je die dan plakt in een jgp-figuur. Zorg wel dat je je pdf zo groot mogelijk uitvergroot op je scherm, want anders kan je er niet veel van lezen.
Omslachtig, maar het gaat, maar wel zéér tijdrovend als je tientallen bladzijden moet posten.

Ik denk dat het gemakkelijkste is dat je wacht tot iemand die informatie vraagt, en dat je dan die pdf doorstuurt per gewone email.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

Re: MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

Carl schreef:Als je die informatie wel delen, dan is er een omslachtige methode, waarbij je van iedere bladzijde een foto maakt (>Knop "fototoestel" in de bovenband), en je die dan plakt in een jgp-figuur. Zorg wel dat je je pdf zo groot mogelijk uitvergroot op je scherm, want anders kan je er niet veel van lezen.
Omslachtig, maar het gaat, maar wel zéér tijdrovend als je tientallen bladzijden moet posten.

Ik denk dat het gemakkelijkste is dat je wacht tot iemand die informatie vraagt, en dat je dan die pdf doorstuurt per gewone email.
Inderdaad, heel omslachtig... Toch bedankt voor de beschrijving Carl maar ik denk dat ik ga passen.
In ieder geval, wie interesse heeft hoeft het maar te vragen...
Ph.
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

Re: MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

F20 vooraanzicht linker zijde
F20 vooraanzicht linker zijde
simon schreef:Beste Philippe

Veel succes met je Fendt.
Heb je er ook een foto van? En welke info moet je nog allemaal weten voor je fendt? Heb namelijk de fendt Bijbel liggen waar ik wel de bladzijde van uw trekker via prive mail wil doorsturen.

PS. moet maar eens kijken naar mijn 2 fendt's.
Mvg Simon
Bijlagen
Fendt F20 vooraanzicht rechter zijde
Fendt F20 vooraanzicht rechter zijde
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

Re: MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

Beste Allemaal,
Ik heb hierboven reeds de gegevens van het typeplaatje vermeld...
Ik ben nu goe bezig te zoeken waar ik het "Fahrgestelnummer" kan vinden op de trekker en het "Motornummer" op de KDW615E...
Tips waar ik moet zoeken?
Groeten
Philippe
Philippe
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 19:08

Re: MWM KDW615E

Bericht door Philippe »

simon schreef:Beste Philippe

Veel succes met je Fendt.
Heb je er ook een foto van? En welke info moet je nog allemaal weten voor je fendt? Heb namelijk de fendt Bijbel liggen waar ik wel de bladzijde van uw trekker via prive mail wil doorsturen.

PS. moet maar eens kijken naar mijn 2 fendts
Mvg Simon
Bedankt voor je voorstel Simon maar ik ben hier zowat aan het prutsen op dit forum... ik moet duidelijk wennen... Prive mail? graag. Maar hoe?
Ph.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: MWM KDW615E

Bericht door Carl »

Philippe,

Je kan op iemands bericht ook antwoorden met knopje onderaan [PB], en dan verstuur je een privé-bericht naar een ander lid van het forum, zonder dat de anderen dat zien.

Je kan ook antwoorden met knopje [EMAIL], maar dan gaat je bericht volledig los van dit forum, via je eigen email-programma, naar het privé-adres van iemand anders. In dat geval kan je dan wél bijvoorbeeld een pdf meesturen.

Ik denk dat mijn baas zo een Fendt heeft; ik heb hem nog nooit écht in detail bekeken, wél al een paar keer mee gereden. Zijn vader heeft mij eens gevraagd of ik me er wou mee bezig houden, maar door zijn plots overlijden is het er nooit van gekomen. Mocht het ooit toch eens zo ver komen, dan roep ik je wel voor je documentatie. Technisch start en draait hij evenwel goed, maar de carrosserie zou wel een mogen verfraaid worden. De remmen werken ook maar weinig of niet.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie