Pagina 1 van 3

Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 31 okt 2009, 17:15
door Deutz
Hallo iedereen,

Ik ben kuis aan het houden en heb verschillende onderdelen van een D40 te koop staan zoals:
-gardeboes
-differentïeel
-skf lagers: 6018
6212
6215A
-naaldlagers kardan
-kegellagers
-stuurhuis
-steekassen
-tandwielen
-assen boite
-remmen
-velgen R38 met 8gaten
-velgen R19
-trompetten
-druklager koppeling
-hydrauliek in werkende staat

Van elektriek en meters heb ik niets meer liggen ,
mvg,
wesley

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:53
door JEFVIERZON
heb je fotos liggen van gardeboes?
Zijn ze in goede staat?

Jef

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 31 okt 2009, 20:27
door Deutz
ik ga een poging doen om fotos op te zetten, ze zijn in redelijke staat maar zijn compleet met de orginele steunen van Deutz

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 04 nov 2009, 22:39
door georges
Wesley ,
zou de hydroliek passen op mijn F2L ,?

de beste groeten Georges

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 05 nov 2009, 19:53
door Deutz
Met wat geluk wel maar ik ga hem zaterdag volledig opmeten en de maten doorsturen,

mvg,
Wesley

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 07 nov 2009, 10:54
door Deutz
De hydrauliek is een Bosch van het type HY BH 1/688 en de overmeten maten zijn in de lengte 250mm en in de breedte 220, de gaten staan op 180 in de breedte en in de lengte gemeten van het gat aan de achterkant 140 en 210 mm de gaten zijn gemeten van center tot center,

mvg,
Wesley

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 08 nov 2009, 17:43
door Deutz
Hallo Georges,

Ik heb vandaag gehoord dat de hydrauliek zou passen op een F2

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 15 dec 2009, 19:55
door Deutz
ik ga eens proberen een paar fotos te plaatsen

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 18 dec 2009, 22:56
door georges
Ik heb ook nog altijd geen gedacht van een D40 S hoe hij er uit ziet,met een paar foto's ,zou ik er wel een gedacht van hebben

MVG : Georges

Re: Onderdelen Deutz D40S

Geplaatst: 19 dec 2009, 21:17
door Deutz
Hallo Georges,

Het lukt niet echt om foto's te plaatsen, ik doe waarschijnlijk iets verkeerd.
Bij de D40S zijn er twee types en zijn beide gebouwd tussen 1958 en 1960, de motorkap gelijkt op die van een stompkop. Deze die ik gesloopt hebt was een model D40S/UF dit wil zeggen dat deze iets zwaarder uitgevoerd is dan de D40S/NF en de D40L, terwijl de 2 laatsten "sloefkes" hebben van max 12,4 R32 en tevreden zijn met een hydrauliek cat 1 heeft de eerste achterwielen van 12.4 R38, vooraan 6.00 R19 en een hydrauliek van cat 2. Ook op de weegschaal is er een verschil de D40S weegt 1750kg en de D40L iets van een 1450kg. De boite zonder inhoud kwam op een goede 450kg.
Later is dan de 4005 gekomen, het verschil in de boite is dat de assen korter zijn dan bij de D serie, de lagers zijn hetzelfde gebleven, zo ben ik nog aan nieuwe naaldlagers geraakt.

Met vriendelijke groeten en aan iedereen alvast prettige feestdagen,

Wesley