Website

Moderator: Carl

Plaats reactie
Monske
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 jan 2011, 08:52

Website

Bericht door Monske »

Vind de website nogal ingewikkeld voor een leek op gebied van computergebruik , het zou volgens mij gemakelijker en eenvoudiger kunnen . Heb bij site´s van andere club´s minder problemen. Sorry het is maar een gedacht.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Website

Bericht door Tim »

Over welke website hebt u het dan? het forum of de site zelf van de club?
Wat bedoel je met het zou eenvoudiger kunnen, wat vindt je er ingewikkeld aan?
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Monske
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 jan 2011, 08:52

Re: Website

Bericht door Monske »

Ga eens naar de site van Steyr-club Nederland-België en RMTV .Be , daar is een gastenboek voorzien en dat is eenvoudiger naar toe te gaan en Uw vragen en antwoorden op te vermelden zonder dat Je Je moet inloggen en dergelijke ,en dan nog eens naar verschillende pagina´s hoeft te gaan .Er zijn misschien nog Club´s die dergelijke site hebben met juist maar een gastenboek en dat vind ik persoonlijk het gemakkelijkste en eenvoudigste systeem (Is mijn mening)
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Website

Bericht door Carl »

Hallo Monske,
Een gastenboek mag je niet vergelijken met een forum. Op een gastenboek kan je inderdaad wat commentaar kwijt, over de website of over het onderwerp, maar het is niet de bedoeling van een gastenboek om daar een discussie op gang te brengen.
Bij een forum is het net iets anders. Daar breng je een doelbewust vraag of een mening naar voor, juist met de bedoeling dat daar iemand op antwoordt of op reageert, en dat je zo meerdere visies krijgt van andere leden van het forum. Het is de bedoeling om op die manier ervaringen, kennis, oplossingen, enz... uit te wisselen.
Beschouw het als een vorm van chatten, maar dan wel met dat voor- (of nadeel) dat wie reageert niet noodzakelijk op hetzelfde moment 'on line' moet zijn om te kunnen reageren.

We moeten dit laten gebeuren via inloggen en paswoord, omdat je op een forum vrij vlug last hebt van spam en andere vuiligheid, zoals we al een tijdje gekend hebben. Het is spijtig genoeg een noodzakelijk kwaad.

Wat de website betreft, die zit volgens mij vrij logisch in elkaar. Hoe groter ze wordt (en daar werken we nog steeds aan), hoe 'ingewikkelder' ze ook wordt, en daarom ook het belang van een goede 'bladwijzer' op de eerste pagina. Laat dit het vertrekpunt worden, en je vindt alles vrij vlot.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
SFVke
Berichten: 299
Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:46
Locatie: Poelkapelle

Re: Website

Bericht door SFVke »

Dag Carl,

Voor mij is de website en het forum ok, tis misschien ook een kwestie van uw weg te vinden.

groeten,

Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Monske
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 jan 2011, 08:52

Re: Website

Bericht door Monske »

Je kan wel gelijk hebben en ook op een gastenboek kan Je geen foto´s plaatsen denk ik , moet wel toegeven dat het me beter lukt nu ik er een beetje wegwijs in word, oefening baart kunst zeggen ze wel eens he?
Plaats reactie