Het verlies van een goede vriend.......

Moderator: Carl

Plaats reactie
Geronimo
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2009, 20:47

Het verlies van een goede vriend.......

Bericht door Geronimo »

Hallo beste oldtimer traktor vrienden.
met pijn in mijn hart moet ik jullie helaas mededelen dat mijn goede vriend,mede traktorfan en OTC Roeselare clublid Etienne Van Zandweghe zondagavond in het AZ St-Jan te Brugge is overleden..........
Etienne heeft dapper gevochten tegen zijn ziekte, maar het was van het begin af aan een ongelijke strijd, een strijd die jammer genoeg niet te winnen was........
Ik had de eer Etienne een dertig tal jaren geleden te hebben mogen leren kennen,toen Etienne later mijn overgebuur werd in Westkapelle heb ik hem pas echt goed leren kennen. Degenen die ook de eer hadden om Etienne te hebben mogen kennen zullen weten wat ik bedoel, Etienne was een goed mens,een vriend van het zeldzame soort, steeds goed geluimd,altijd vriendelijk,altijd klaar om iedereen op te beuren en mensen te helpen waar hij kon. Een grapje was ook nooit ver weg en je kwam er nooit ongelegen en werd er steeds vriendelijk ontvangen. Iedere zaterdag ging ik bij Etienne langs om een babbeltje te slaan, steevast werd er dan door Jeannine koffie gezet en de koekjesdoos boven gehaald en werd er gepraat over de dingen des levens..... maar ook over onze gezamelijke hobby namelijk oude traktoren, oldtimer treffens, de club enz. enz..
Ik heb het dan ook allemaal van dichtbij meegemaakt, de restauratie van zijn Vierzon 303 en nadien van zijn Vierzon 201 enz. enz.. Toen Etienne, reeds geruime tijd ziek, in de kliniek diende opgenomen te worden beloofde ik hem om steevast iedere zaterdag avond eens langs te zullen komen om hem een bezoekje te brengen,wat ik dan ook heb gedaan.
Etienne bedankt voor je vriendschap.... ik zal je missen.... rust zacht maat....

P.S. Voor degenen die Etienne een laatste eer willen bewijzen, de plechtige uitvaartdienst vind plaats om 10.30 in de St-Niklaaskerk te Westkapelle aanstaande zaterdag 4 september.
Laatst gewijzigd door Geronimo op 01 sep 2010, 11:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Het verlies van een goede vriend.......

Bericht door Carl »

Hierbij ook mijn betuiging van oprecht medeleven met de familie, zijn vrienden, aan iedereen die hem gekend heeft.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Plaats reactie