Laatste Clubblad

Moderator: Carl

simar
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:57

Re: Laatste Clubblad

Bericht door simar »

Hallo :

Bedankt Pieter voor de uitleg.

Etienne.
jurgen
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:22

Re: Laatste Clubblad

Bericht door jurgen »

geachte

ik vind het erg dat er altijd personen zijn die kritiek geven aan mensen die hun VRIJWILLIG en ONBETAALT inzetten voor een of andere club of vereniging
ik vind het super wat de bestuursleden van de oude trekkerclub samen een ganse jaar in elkaar steken
een beetje respect daarvoor zou zeker niet miskomen
en inderdaat de bestuursleden hunkeren achter fotos en informatie over alles maar als er geen reactie opkomt van ons als lid daar kunnen zij toch niets aan doen
met alle respect aan de bestuursleden van de oude trekkerclub en doe zo verder zoals jullie bezig zijn zou ik zeggen

groeten jurgen
DieselKe
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 feb 2009, 20:23

Re: Laatste Clubblad

Bericht door DieselKe »

Die foto van die viercilinder die van het internet werd gepikt, is van mij afkomstig! En nog maar één letter op papier zetten voor een club... nee, bedankt voor het aanbod. Trouwens, wie respect GEEFT, krijgt vanzelf respect terug! De basis is er niet meer. Maar misschien kan het idee van Allis-Chalmerske in praktijk omgezet worden, da's al het begin van terug een stap in de goede richting

Mvg,

Dieselke
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Laatste Clubblad

Bericht door Tim »

Beste,
Het eerste wat verschijnt als je in google a144 intypt is jouw allgaier, iedereen kan zomaar je foto opslaan, ook pikken dus.
Allis-Chalmerske zijn idee is zeker niet slecht, maar er zijn gewoon veel te weinig mensen die foto's insturen. En vragen op het forum,
je moet eens kijken hoeveel actieve leden er op het forum zitten, die echt zouden reageren op zo'n bericht. 3/4 van de forumleden reageert
nooit, je zou rap een leeg boekje krijgen als je op die manier aan foto's moet geraken.
Liever een vol boekje met een foto van internet, dan een leeg boekje.
Het is allemaal gemakkelijk gezegd, maar je moet eens elke drie maand opnieuw een berg artikels schrijven die je nog niet al besproken hebt, doe het maar na.
Zoals Jurgen zegt, het is allemaal vrijwilligerswerk. Het is gewoon de bedoeling om te proberen een mooi en informatief boekje samen te stellen,
blijkbaar is niet iedereen daar even tevreden mee.
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
guido
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 feb 2009, 16:21

Re: Laatste Clubblad

Bericht door guido »

Ik ga helemaal akkoord met Jurgen.Het is een goed tijdschrift met mooie lay-out en een waaier aan informatie.
Ik lees ze helemaal uit en dan belanden ze in een classeur.
Een pluim voor het bestuur en doe zo verder.

mvg guido
stompkopfan
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 jan 2010, 18:05
Locatie: Brakel

Re: Laatste Clubblad

Bericht door stompkopfan »

hallo tim , carl
als jullie een item schrijven over een merk mag je mij altijd sturen op onderstaan email adres
in de kleine gemeente brakel hebben we nu een oldtimertraktor club opgericht en deze heeft al veel leden met steeds verschillende traktoren
als julie foto's willen moet je maar een berichtje sturen en ik zal eens in de club kijken of op mijn pc, daar ik ook al vele merken op foto staan heb van verschillende beurzen
jeroen.vanderstichelen@hotmail.com
mvg jeroen
DEUTZ-Schlepper sind vielseitig verwendbar und durch Luftkühlung ausgezeichnet!
Wer klug ist, wer gut rechnen kann, der schafft sich einen GÜLDNER an!
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Laatste Clubblad

Bericht door Fergieman »

Hallo,
Zondag 1juli is er veel Ford te zien in Lochristie in de pauwstraat.
Is er namelijk New Holland tractoren bijeenkomst, ga er geen met Ford Dearborn 8NAN van 1949.
Zal wel wat foto's mailen.
Gr Fergieman
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Laatste Clubblad

Bericht door Carl »

Dank je wel Jürgen, Guido, Stompkopfan en Fergieman. We zijn misschien wel niet met zo heel veel op het forum die écht actief zijn, maar mischien kunnen we samen wel wat bij elkaar sprokelen aan foto's. Alvast bedankt bij voorbaat voor jullie medewerking.
Voor mij is het relatief simpel, omdat ik meestal een merk bespreek over een langere periode (een jaar of meer), en ik so wie so toch een aantal boeken, invoerders en/of dealers (en internet ;) ) of eventueel bezitters/clubleden moet raadplegen om aan de nodige info te komen. Het thema wordt ook relatief vroeg in de bestuurvergaderingen vast gelegd.
Voor Tim ligt het nóg een beetje anders, wanneer hij het over restauratieverslagen heeft bij een of ander clublid. Bij hem ligt het probleem eerder iemand te vinden die genoeg info én fotomateriaal kan bezorgen om er een verslag van samen te stellen dat een jaar lang moet kunnen meegaan.
:idea: Als we nu eens die mooie teksten en foto's zouden pikken die intussen op het forum staan ! :idea: Iemand bezwaren ???
Het wordt al beduidend ingewikkelder als je naar de 'speciallekes' gaat, waar je vrij kort over handelt (niet dat Porsch nu persé zó zeldzaam is).

We zullen proberen het beter te doen, maar schiet niet altijd op de pianisten. Als we al een partituur krijgen, dan nóg is er veelal wat werk aan - meestal moeten we ook nog componeren! - om tot een aangenaam en aanvaardbaar stuk te komen.

Fergieman: Hopen dat Raf Janssen nu niet moeilijk doet. :roll:
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Laatste Clubblad

Bericht door Carl »

Tijdelijk neem ik ook de rubriek 'Ten huize van ...' voor mijn rekening.

Als er liefhebbers zijn, of je kent iemand die perfect past voor deze rubriek (dat moet niet persé een clublid zijn), laat maar weten ! (Zoniet kom ik een paar forumleden lastig vallen ... ) :twisted:
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
simon
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2011, 18:24
Contacteer:

Re: Laatste Clubblad

Bericht door simon »

ik ben nog maar 1 jaar lid van otc en vind het clublad best vrij vet ok als je foto's nodig hebt van fendt farmer 2e roep maar of voor die rubriek uw foto's in ons blad roep maar hoor en doe zo verder zou ik zeggen
Plaats reactie