M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.

Moderator: Carl

Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Deutz »

Hallo Tim,

Tis inderdaad erg stil, waarschijnlijk de spreekwoordelijke stilte voor de storm. Wel goed gevonden die cardanbescherming, tis iets wat velen over het hoofd zien.

groeten,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Tim »

hmm, denk jij dat het hier zal stormen op het forum? ik verwacht eerder van niet :D
Morgen maar eens naar de wijding en rondrit van Willy Naessens gaan (in Elsegem) met de MAN.
Altijd leuk, uitstapjes met de trekker!
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door georges »

Hallo , Tim
Heb jij nog de 2é rubber van de fourche van die brommer ,voor aan mijn MAN ,ik heb in de tijd zelf de kardanas gemaakt naar de voorpont met een in en uit schuifbaar stuk ,....... die ik dan zou kunnen verstoppen voor het zicht en voor het stof ?
MVG georges
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Tim »

Hallo Georges

voor jou heb ik nog een tweede stuk, je moet het wel zelf op maat maken en zwart spuiten
(het waren namelijk gele) :D als ik tijd heb kom ik na de examens wel eens langs!

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door georges »

Tim,
Alvast bedankt opvoorhand voor die beschermhoes , zo krijgen die stukken van uw brommer nog een 2e leven ,
en dan nog wel aan M- A- N oldtimers

Als er iets is dat ik voor u kan doen ?

Georges
wesley buysse
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2009, 23:51

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door wesley buysse »

schoon trekkerke echt waar . da zijt gij dus da gill de stoop kent ?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Tim »

Ha, de Wesley

Idd, Gill zit in mn klasse ;) Ie was bezig over u toen datie mijne trekteur zag, ie kende ook iemand die em ne oldtimer had gekocht.
En, aan wa voor ene zijt gij bezig? Maak er ook ma eens ne pagina van, da we hem ook eens zien :D


Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Tim »

Wie weet wat er hier gebeurd is?? :D

Afbeelding
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Allis-Chalmerske
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door Allis-Chalmerske »

Een gokje: je hebt voorbanden gekocht met kammen op zoals de achterwielen? Of iemand heeft je voorwielen gestolen :D
Laatst gewijzigd door Allis-Chalmerske op 18 feb 2011, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Allis-Chalmers FD3 '63
SFVke
Berichten: 299
Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:46
Locatie: Poelkapelle

Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0

Bericht door SFVke »

Dag Tim,

BKT banden met kammen gekocht om te kunnen ploegen? Je kan ze nog vullen met water, dat is heel plezant om ze erop te steken :lol: .

groeten,

Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Plaats reactie