voila na een 3 tal maand is er tamelijk veel gebeurd qua papierwerk waar ik nu toch wel een hekel voor heb gekregen en mechanisch werk dat soms met vallen en opstaan gebeurd maar het voorlopig resultaat mag er toch zijn hoop ik
mechanisch werk remmen langs weers zijden vernieuwd herspoten tot aan de motor diverse dingen vermaakt elektriciteit in orde gebracht en natuurlijk nieuwe banden laten opleggen voor velgen laten herspuiten en 2 nieuwe achtervelgen laten maken maar volgende week ga ik naar Roeselare om hem te laten schouwen en zal er wel een ritje worden gereden.
maar vandaag heb ik iets totaal anders gedaan aangezien ze allemaal praten om elektriciteit uit te schakelen hier in lichtervelde zullen ze ons toch niet in het donker en in de koude zetten :p na een telefoontje naar men grootvader bleek dat hij nog een groep heeft staan namelijk een eisemann met een sachs motor de nafte die er inzat was iets anders na 20 jaar stil staan maar starten doet hij nog als je goed doorduwt tenminste hebben jullie soms meer info over zo'n motor?