Masey-Ferguson 35

Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.

Moderator: Carl

Plaats reactie
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Masey-Ferguson 35

Bericht door georges »

Ik kan niet meer achteruit rijden maar wel nog vooruit . De grote hendel van de versnellingen staat geblokeerd en de kleine kan ik nog in hoge ,in de midden en in de lage zetten . Het gebeurde al ploegen met mijn Baeke op Mijn klein brokje land toen ik van tegen de haag opnieuw wilde achteruit rijden en ter zelfdertijd de ploeg omhoog deed .

Wie weet er daar wat er mee te doen MVG Georges
Gebruikersavatar
Allis-Chalmerske
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09

Re: Masey-Ferguson 35

Bericht door Allis-Chalmerske »

waarschijnlijk is het pinnetje dat de schakelvorken bedient over zijn punt gegaan, dat deze uit zijn schakelpatroon is gekomen. Dat heb ik ook al eens aan de hand gehad, dan gaat het er langs en krijg je hem niet meer in een andere versnelling, deze zit dan er buiten geblokkeerd. Dit kan je oplossen door de deksel eraf te pakken en hem terug juist in mekaar zetten.
Allis-Chalmers FD3 '63
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Masey-Ferguson 35

Bericht door georges »

Oltimerke , bedankt voor uw goede raad ik zal er dan maar vlug aan beginnen het instrumentenbord en het stuurhuis die er af moet ? , het is nog een heel werkje of kan de grote versnelligsstok er apart uit

MVG : Georges
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Masey-Ferguson 35

Bericht door georges »

Hallo
Oldtimerke , ik heb uw naam verkeerd gebruikt en te laat gezien .
Het was een antwoord van ALLIS-CHALMERSKE voor het herstellen van de versnellingshendel van mijn MF35

Sorry MVG : georges
Gebruikersavatar
Allis-Chalmerske
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09

Re: Masey-Ferguson 35

Bericht door Allis-Chalmerske »

Nee ik denk niet dat die grote hendel er apart uit gaat te halen. Je moet eerst het stuur erafhalen voor je het instrumentenbord eraf krijgt. het stuurhuis is 1 geheel met de deksel dus deze komt er gelijk mee af.
Allis-Chalmers FD3 '63
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Masey-Ferguson 35

Bericht door georges »

Allis-Chalmerske ,
Bedankt voor uw goede raad , en ik zal u dan eens laten weten als het .
hersteld is en ik opnieuw met de MF35 kan rijden

MVG :georges
Plaats reactie