Even voorstellen...............

Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.

Moderator: Carl

Plaats reactie
Geronimo
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2009, 20:47

Even voorstellen...............

Bericht door Geronimo »

Hallo waardige clubgenoten,ik ben Tony en ik verzamel in hoofdzaak oude motoculteurs(met benzine en/of diesel motoren).Ik heb er reeds een paar weten bij elkaar te sprokkelen,een merk voorkeur heb ik niet dus heb ik 2 Agria's 2800,1 Hummel DE52,1 Fahr KT10D5,1 BMB plowmate en 1 Adriatica HP14 allen met ploeg of frees erbij. Zoals elke goede Vlaming ben ik ook wel eens vreemd gegaan en zodoende staan er nog 3 traktoren in mijn vaders loods ook,namelijk 1 Someca som55,1 Allis-Chalmers B en een John Deere 2130.Bijna alles in ongerestaureerde staat.Nu heb ik mijn verzamelwoede een halt toegeroepen. Mijn verzameling staat verdeelt over 2 adressen(er staat zelfs een knoert van ne motoculteur in mijne veranda !) .Alles staat wel droog en vorstvrij,Ik ben hier en daar al wat begonnen maar heb helaas heel weinig tijd om er eens serieus in te vliegen.............da zal jammer genoeg iets worden denk ik als ik op pensioen ga,tedju :) ........(zucht)
Laatst gewijzigd door Geronimo op 17 jul 2009, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Even voorstellen...............

Bericht door oldtimerke »

Dat zal dan toch ooit wel eens moeten gebeuren, Geronimo... Sommige machines zijn natuurlijk ook in ongerestaureerde staat heel mooi. En een motoculter in de veranda? Ja, als je door de microbe gebeten bent, laat ze je zeker niet meer los... Kun je eens wat foto's posten?
Geronimo
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2009, 20:47

Re: Even voorstellen...............

Bericht door Geronimo »

kga proberen een paar foto's te plaatsen van mijn machines zoals ik ze vond bij de vorige eigenaars voordat ik ze kocht.
Bijlagen
Adriatica HP14, foto 2.jpg
14126832_2.jpg
13053723.jpg
Geronimo
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2009, 20:47

Re: Even voorstellen...............

Bericht door Geronimo »

meerdere foto's van mijn motorculteurs,genomen bij de vorige eigenaars.foto's van mijn traktoren volgen.
Bijlagen
100_6115.jpg
13161317.jpg
Agria 2800D-1.jpg
Agria 2800D-1.jpg (15.85 KiB) 10234 keer bekeken
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Even voorstellen...............

Bericht door Tim »

mooie verzameling heb je daar al!

Waarom die grote liefde voor motoculteurs?
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Geronimo
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2009, 20:47

Re: Even voorstellen...............

Bericht door Geronimo »

Hallo Tim,moeilijke vraag.....met alle respect voor trekker liefhebbers/verzamelaars maar voor mij moet het niet zo zwaar en groot zijn.Motoculteurs genieten bij mij nu eenmaal de voorkeur,toch heb ik welliswaar 3 trekkers. Ik zal bij gelegenheid er een paar foto's van nemen en hier posten.Groeten Tony. :)
Plaats reactie