M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Moderator: Carl
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Nee, ze zijn niet gestolen (ze zouden eens moeten durven!) ik heb ze er zelf afgevezen
en nee het zijn geen BKT's (sorry Geert )
Het noemt speedway grip king (made in india) en ze hebben de maat 6.50-20 in AS profiel!!!
Eindelijk heb ik er gevonden voor een deftige prijs, en ik ben er heeeel blij mee
Het is echt een hele andere tractor geworden, ik verschiet telkens als ik nu in de garage kom, zo van wooow!
en nee het zijn geen BKT's (sorry Geert )
Het noemt speedway grip king (made in india) en ze hebben de maat 6.50-20 in AS profiel!!!
Eindelijk heb ik er gevonden voor een deftige prijs, en ik ben er heeeel blij mee
Het is echt een hele andere tractor geworden, ik verschiet telkens als ik nu in de garage kom, zo van wooow!
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Hey Tim , proficiat met Je nieuwe voorbanden is inderdaad een heel andere trekker , hoe krijg Je het voor mekaar de banden te wisselen zonder de velg te beschadigen of moet Je ze bijschilderen . Groeten Monske.
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Hallo Monske,
Ik vind het ongeloofelijk hoeveel die is veranderd, juist met de goeie voorbanden te steken!
Ik heb ze zelf niet gestoken, gewoon mee naar de bandencentrale gegaan. Er is hier en daar
en klein brokje verf af, kga het gewoon wat bijschilderen. Het ist haast onmogelijk denk ik
om de banden te verwisselen zonder ook maar iets van de lak te beschadigen.
groeten, Tim
Ik vind het ongeloofelijk hoeveel die is veranderd, juist met de goeie voorbanden te steken!
Ik heb ze zelf niet gestoken, gewoon mee naar de bandencentrale gegaan. Er is hier en daar
en klein brokje verf af, kga het gewoon wat bijschilderen. Het ist haast onmogelijk denk ik
om de banden te verwisselen zonder ook maar iets van de lak te beschadigen.
groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Ha, nu gaat pepe weer zijn tanden tonen !
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Hallo,
Ik steek regelmatig nieuwe banden, tis een kwestie van oefening om de lak te sparen. Om de lak te beschermen steken we karton tussen de tanden van de machine en de velg. Vervolgens de buitenband invetten (mag ook met zeep) zodat het rubber soepelder word, daarna een visgrip op de velg zetten, band erover en beetje bij beetje er op trekken en zorgen dat de rand in midden (kleinste diameter van de velg) zit anders krijg je hem er nooit op of plooi je de velg vervolgens steek je er de binnenband in met het merk naar u toe en zorgen dat het ventiel niet meer uit het gat van de velg kan, daarna de band een beetje opblazen en de buitenband invetten en er op trekken. De band laatst bij het ventiel optrekken anders scheurt de binnenband en opletten dat u met de bandentrekker geen gaten stekt in de binnenband. Als laatste de band opblazen zodat de buitenband mooi tegen de velg aansluit en kijken of hij mooi in het center zit, daarna druk aflaten naar de gewenste bandendruk.
groeten,
Wesley
Ik steek regelmatig nieuwe banden, tis een kwestie van oefening om de lak te sparen. Om de lak te beschermen steken we karton tussen de tanden van de machine en de velg. Vervolgens de buitenband invetten (mag ook met zeep) zodat het rubber soepelder word, daarna een visgrip op de velg zetten, band erover en beetje bij beetje er op trekken en zorgen dat de rand in midden (kleinste diameter van de velg) zit anders krijg je hem er nooit op of plooi je de velg vervolgens steek je er de binnenband in met het merk naar u toe en zorgen dat het ventiel niet meer uit het gat van de velg kan, daarna de band een beetje opblazen en de buitenband invetten en er op trekken. De band laatst bij het ventiel optrekken anders scheurt de binnenband en opletten dat u met de bandentrekker geen gaten stekt in de binnenband. Als laatste de band opblazen zodat de buitenband mooi tegen de velg aansluit en kijken of hij mooi in het center zit, daarna druk aflaten naar de gewenste bandendruk.
groeten,
Wesley
Theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
Praktijk is wanneer alles werkt maar je weet niet waarom.
Vaak gaan deze samen: niets werkt en niemand weet waarom.
- Allis-Chalmerske
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Dat is inderdaad een hele verbetering met deze nieuwe banden, nu ziet die er als een "echte" 4x4 uit ga je er ook nog voorspatbordjes op zetten?
Allis-Chalmers FD3 '63
- the_misterFENDT
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 30 jan 2009, 21:00
- Locatie: hulste
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Mooi mooi
Nu zullen sommige mensen er ni meer twijfelen of het een 4x4 is
Nu zullen sommige mensen er ni meer twijfelen of het een 4x4 is
/Een echte vent rijdt met een fendt
Met een fendt altijd content!!!
Wer Fendt fährt, führt!!!!!
Noting rides like a Fendt.
Met een fendt altijd content!!!
Wer Fendt fährt, führt!!!!!
Noting rides like a Fendt.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 20 jan 2010, 18:05
- Locatie: Brakel
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
jaja
nu is het een raschte allrad van MAN
heb je ze dan toch geleverd gekregen of zijn het andere
mvg jeroen
nu is het een raschte allrad van MAN
heb je ze dan toch geleverd gekregen of zijn het andere
mvg jeroen
DEUTZ-Schlepper sind vielseitig verwendbar und durch Luftkühlung ausgezeichnet!
Wer klug ist, wer gut rechnen kann, der schafft sich einen GÜLDNER an!
Wer klug ist, wer gut rechnen kann, der schafft sich einen GÜLDNER an!
Re: M-A-N Ackerdiesel B18A/0
Inderdaad, met zijn 18pk en klauwbanden vooraan is het nu een BEER van een trekker
Laurens nog efkes geduld, ik ben bezig aan originele spatborden, moet nog de buitenkant spuiten
en de beugel plooien, dat zal hem NOG een stuk mooier maken! Maar vooral ook voor de
opspattende regen, als ik nu op een natte weg rijd liggen mijn achterste spatborden al direct
vol water en vuiligheid...
groeten, Tim
Laurens nog efkes geduld, ik ben bezig aan originele spatborden, moet nog de buitenkant spuiten
en de beugel plooien, dat zal hem NOG een stuk mooier maken! Maar vooral ook voor de
opspattende regen, als ik nu op een natte weg rijd liggen mijn achterste spatborden al direct
vol water en vuiligheid...
groeten, Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........