Spijtig

Moderator: Carl

Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Spijtig

Bericht door Tim »

ik begrijp wat je bedoelt wim,
maar ik vind het nogal onhandig en tijdrovend als je je moet bezighouden met eerst een kladversie ervan te typen ofzo en iedere keer op te slaan op mijn computer.. ook al mijn foto's, die allemaal zeer veel verkleind moesten worden, verwijder ik direct van mijn pc als ze op het forum staan, want met zo'n slechte kwaliteit van foto's ben je niet veel. dus als ik nu alles terug zou willen zetten heb ik weer een week werk, om al mijn foto's op het forum te zetten die erop stonden. en daar heb ik niet zo'n zin in aangezien ik dat al allemaal had gedaan. kzal wel weer een paar foto's opzetten.

maar, als dit in de toekomst nog eens gebeurt, zal dan weer alles weg zijn of is er nu een oplossing voor?
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Spijtig

Bericht door oldtimerke »

Tim,

Wim is voor een paar dagen op reis, daarom neem ik even over. Ik hoop dat we in de toekomst een soort van back-up van de info kunnen maken om dergelijk voorval niet meer mee te hoeven maken. Ik begrijp zeker dat je niet zoveel zin hebt om al het gedane werk nog eens over te doen, echter zou ik het zeer op prijs stellen mocht je dat toch doen. We proberen zo vlug mogelijk alle problemen op te lossen, gezien ook een deel van de structuur van ons forum verdwenen was.
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: Spijtig

Bericht door oldtimerke »

Jef,

Kop op, jongen, 't wordt fantastisch daar bij jullie op de dorsdag zondag in Weelde!!! Niet afhaken, maar blijven doorgaan op dit forum, dan horen we nog eens de stem van de Kempen!!!
Pieter
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2009, 19:48
Locatie: watou

Re: Spijtig

Bericht door Pieter »

oldtimerke schreef: Ik hoop dat we in de toekomst een soort van back-up van de info kunnen maken om dergelijk voorval niet meer mee te hoeven maken.
dat is mogelijk om te doen, in het beheerderspaneel van het forum kan je een kopie maken van de database. En normaal gezien ook mogelijk te doen via de hosting van de site
Plaats reactie