fiat 415 met speling op het stuur en start niet zo goed

Vertel hier alles over wat u bezig houdt in uw atelier. Hebt u vragen, stel ze gerust. Hebt u specifieke oplossingen, dan kunt u ze hier aan anderen bekend maken.

Moderator: Carl

Plaats reactie
hansvdc
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jul 2010, 12:06

fiat 415 met speling op het stuur en start niet zo goed

Bericht door hansvdc »

Op het stuur is er te veel speling en heb gezien dat het komt van net tussen de twee voorwielen. Iemand enig idee of het moeilijk te herstellen is en of het moeilijk is en hoe eraan te begiinen.

De tractor die ik nog maar pas heb start nogal moeilijk. Heeft hij 1500 ueren of 11500, ik weet het niet.
ZOuden nieuwe gloeibougies nodig zijn of dient hij voorverwarmd te worden en hoe, ook al is het zo een warm weer :roll:
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: fiat 415 met speling op het stuur en start niet zo goed

Bericht door Deutz »

Hallo,

Om uw gloeibougies simpel te testen: draai ze uit en sluit de massa aan de buitenkant van de bougie en de plus aan de bovenkant, als uw bougies goed zijn zul je ze aan de plus zien "stroom zuigen" (kleine vonkjes), als dit niet gebeurd en ze niet rood komen zijn ze slecht, meestal verwarm je de motor best voor ook bij warm weer, bij veel Duitse tractoren is dit met een "trek-trekschakelaar of met een knop, bij Ferrari kan je voorverwarmen door de sleutel naar links te draaien en dan om te starten naar rechts, ik weet niet hoe ze het bij Fiat doen.
Speling tussen de wielen: is er speling op de fusee assen of zit er speling op de spoorstang (as tussen de wielen), als het op de fusee assen is moeten er nieuwe bussen in, als het de spoorstang is kan je de kogels vernieuwen.

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Plaats reactie