werkhanboek vendeuvre 2cil

Plaats hier het materiaal dat u zoekt.

Moderator: Carl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Allis-Chalmerske
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09

werkhanboek vendeuvre 2cil

Bericht door Allis-Chalmerske »

hallo,

ik heb onlangs een Allis-Chalmers fd3 gekocht en ben opzoek naar een werkhandboek (afstelgegevens enz.) Voor zover ik weet zijn er van de gehele tractor nooit handboeken gemaakt.
het is een 2 cilinder luchtgekoelde vendeuvre motor uit '63. Wie weet waar ik informatie kan terugvinden? Ik heb al op verschillende evenementen gezocht maar zonder resultaat.

alvast bedankt!
Allis-Chalmers FD3 '63
oldtimerke
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 jan 2009, 12:46

Re: werkhanboek vendeuvre 2cil

Bericht door oldtimerke »

Beste,

Deze boeken hebben in het Nederlands nooit bestaan. Ik heb van de FD3 een gebruikershandleiding en een onderdelenboek op pdf-formaat staan, zal die wegens het volume niet kunnen doormailen, wel op een cd zetten. Laat me eens iets weten.
Gebruikersavatar
Allis-Chalmerske
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 mei 2009, 18:09

Re: werkhanboek vendeuvre 2cil

Bericht door Allis-Chalmerske »

Dag oldtimerke,

Bedankt voor uw informatie, ik ben vandaag in het revisiebedrijf gaan vragen of er onderdelen te verkrijgen zijn voor deze motor (en wat info). De mensen daar hadden nog nooit eerder gehoord van dit merk. Ze zouden terugbellen als ze informatie gevonden hadden. het zou gaan om een Vendeuvre "type 52" als ik het goed heb (maar dat wist u waarschijnlijk wel).

U bent al vast bedankt, als ik iets meer weet zal ik u direct op de hoogte brengen.

Mvg, Allis-Chalmerske
Allis-Chalmers FD3 '63
Plaats reactie