Kerst en Nieuwjaars-Wensen

Wilt u uw passie voor oude tractoren en de restauratie ervan met ons delen, plaats dan hier uw verhaal en uw foto's voor eenieders plezier. Vertel ons alles over uw nieuwste aanwinsten of verkondig in geuren en kleuren je restauratieverslag.

Moderator: Carl

Plaats reactie
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Kerst en Nieuwjaars-Wensen

Bericht door georges »

Aan al de lezers van het forum van de Taaie PKwroeters een zalig Kerstfeest en veel plezier in 2010 aan al uw oude tractren

Georges
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Kerst en Nieuwjaars-Wensen

Bericht door georges »

Sory aan al uw oude (tractren ) tractoren

MVG: georges
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Kerst en Nieuwjaars-Wensen

Bericht door Carl »

Ook van mij, en tevens namens het volledige bestuur van de Club, aan ieder van u de beste wensen voor een voorspoedig en gelukkig nieuw jaar, alsook prettige feestdagen.
Het belangrijkste evenement door OTC georganiseerd is dit jaar wellicht de Veteran Tractor Show die doorgaat in Heule op 14 & 15 augustus 2010. Wij hopen dan ook ieder van u te mogen ontmoeten en dat jullie massaal jullie materiaal van stal halen.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Deutz
Berichten: 241
Lid geworden op: 23 jun 2009, 08:46
Locatie: Langemark-Poelkapelle

Re: Kerst en Nieuwjaars-Wensen

Bericht door Deutz »

Aan iedereen veel restauratie en oldtimerplezier toegewenst voor 2010. Moge het een jaar zijn vriendschap, zonnige rondritten en al wat men wensen kan. Ik ga zeker afkomen naar Heule, mijn conge is er al voor geregeld :)

mvg,
Wesley
Duits, Degelijk, Deutz
Plaats reactie