Fergieman

Moderator: Carl

Plaats reactie
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Fergieman

Bericht door Fergieman »

Hallo vrienden
Mijn naam is Fergieman (schuilnaam johan) en woon op de grens van oost en west ergens tussen Aalter en Tielt. Ik ben van jongsaf een fergusonliefhebber ondertussen al zo ongeveer een goeie 55 jaar. Het eerste stuur dat ik in mijn handen kreeg was van een TED, nog met de voeten bovenop de versnellingbak. Op latere leeftijd ben ik beginnen fergusons verzamelen, wat ondertussen al een 6 tal trekkers zijn en toebehoren. Dus al wat te maken heeft met ferguson is welkom. Nog een hobby is het oldtimerploegen en ons oldtimerkwissen met ons clubje mag ook gezegd worden.
Groeten Fergieman
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Fergieman

Bericht door Carl »

Dag Johan, de Fergieman.
Dank je wel voor je voorstelling, en dat je Ferguson-man bent, dat weten we al een tijdje hier op het forum. Trouwens, dank voor je actieve bijdrages.
Dat je ook aan oldtimerploegen doet, dat is wellicht minder gekend. Ik ben trouwens ook zo iemand. Als je iets weet, laat maar weten: ik ben er ook graag eens bij.
Kwissen, dat is niet zo mijn ding. Ik sta meestal stom verbaasd te kijken hoe bepaalde mensen als een sprekende encyclopedie naar voren komen.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Fergieman

Bericht door Fergieman »

Hoi Carl
Ik weet dat je ook de microbe van het ploegen te pakken hebt. Verleden jaar naar de europese kampionschappen en misschien van dit jaar terug. In uw categorie is het aantal niet zo hoog, bij mij rondgaand gedregen iets meer. Er zou gerust wat meer wedstrijden mogen komen in de vlaanders. Maar ja wie inrichten.
Fergieman
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Fergieman

Bericht door Tim »

Zijt gij de (fergie)man van de rondrit in Aalter alle jaren?

Gr. Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Fergieman

Bericht door Fergieman »

Hoi Tim
Hoe da je het weet. Eens kijken op de site v/d werktuigendagen bij foto's oldtimers.
Groeten Fergieman
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Fergieman

Bericht door Tim »

Fergieman schreef:Hoi Tim
Hoe da je het weet. Eens kijken op de site v/d werktuigendagen bij foto's oldtimers.
Groeten Fergieman
Stond ge daar ook met uwen trekker misschien?
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Fergieman

Bericht door Fergieman »

Hoi Tim
De laatste foto's v/d ganse reeks tractoren, maar dan zonder trekker wel met een trekker in de hand.
Groeten Fergieman
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Fergieman

Bericht door Tim »

Ola,

we hebben te maken met een ploegkampioen ;)
misschien eens een foto posten van uwe ploeg en trekker?

Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Plaats reactie