Chromeren spiegels lichten

Vertel hier alles over wat u bezig houdt in uw atelier. Hebt u vragen, stel ze gerust. Hebt u specifieke oplossingen, dan kunt u ze hier aan anderen bekend maken.

Moderator: Carl

Plaats reactie
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Chromeren spiegels lichten

Bericht door Fergieman »

Hoi

Ik zou mijn spiegel's v/d lichten willen chromeren. Eens ergens gelezen dat dat lukt.
Heeft er iemand daar ervaring mee. Waar zijn er goede adressen.
PS. Kan er mij iemand uitleggen voor foto's te plaatsen op het forum, lukt mij niet.

Fergieman.
guido
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 feb 2009, 16:21

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door guido »

Hallo Fergieman.

Hilaire Devos uit Kruishouthem, de man die de eerste prijs had met zijn mooie Hanomag op de werktuigendagen te Audenaerde,(zie evenementen) heeft mij verteld dat hij de spiegels van koplampen heeft laten herchromern.Misschien eens met hem kontakt nemen.

groeten Guido
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door Fergieman »

Hoi Guido

Bedankt voor het antwoord. Toeval dat ik Hilaire en Mia ken.
De wereld is klein.

Groeten
georges
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 mei 2009, 11:40

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door georges »

Hallo ,
Ik zit ook met het zelfde probleem om fotos te plaatsen ,ik krijg altijd een tekst : ( dat de fotos veel te groot zijn en niet kunnen geplaatst worden )

zouden we eens op een avond ergens kunnen les krijgen ,? van uit de OTC club . Of kan dat hier met enkele regels gezecht worden .

MVG: Georges
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 567
Lid geworden op: 28 jan 2009, 20:54
Locatie: Dentergem
Contacteer:

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door Tim »

De foto's zijn gewoon te groot om ze direct hier te plaatsen.
Daarom moet je ze ergens verkleinen (resizen noemen ze dat)
Ik heb daar een programmatje voor, je selecteert de foto's die je wilt verkleinen, je stelt in
hoe groot ze nog moeten zijn en voila, daar heb je foto's die je dan direct op het forum kan zetten.

http://www.faststone.org/FSResizerDownload.htm

dit is de link om het programma te downloaden, je moet het linkse bestand hebben (exe download)
je plaatst dat programma op je bureaublad, dubbel klikken erop en het zal opstarten


Tim
M-A-N Ackerdiesel Überlegen durch 4-rad-antrieb ........... Zetor 50 Super, vše co potřebujete. ...........
Gebruikersavatar
Carl
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 jan 2009, 21:55
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door Carl »

Hallo Fergieman,

Hoe is het afgelopen met de spiegels van je lichten? Ik heb er ook een koppel te doen. Hoe zat het met de prijs?

Georges,

Ik hoop dat we je binnenkort een goed voorstel kunnen doen. De club is namelijk aan het overleggen met het PCLT in Roeselare om in het najaar een cursus op te starten over het gebruik van computer, internet en email, speciaal toegespitst om ons, oldtimer-liefhebbers.
Ik heb er nog niet aan gedacht, maar inderdaad, een degelijk programmaatje om foto's te verkleinen zou ook in het programma moeten worden opgenomen.
Foto's en/of filmpjes plaatsen op het forum was wel voorzien op de lijst met de te behandelen punten, net als het gebruik van zoekers (Google bv), het plaatsen van zoekertjes (Cappaza, 2de Hands, ...), misschien ook nog e-Bay en aanverwanten, ...

Als er nog voorstellen zijn voor te behandelen punten, laat mij ze dan weten.
Het onderwerp wordt ook aangesneden in de eerstvolgende clubbladen van maart en juni 2010.
Je kan een man uit zijn International Harvester halen,
maar International Harvester kan je niet uit die man halen.
Fergieman
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 feb 2009, 20:37

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door Fergieman »

Hoi Carl
Heb informatie genomen en blijkbaar is het prijskaaartje erg groot voor hetgene je krijgt.
Een oplossing is een spuitbus met chroom, is goed voor een keuring als oldtimer blijkt.
Voor een keuring als landbouwvoertuig is het iets strenger maar het proberen waard anders nieuwe spiegels.
Groeten Fergieman
chrome inc
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2010, 17:23

Re: Chromeren spiegels lichten

Bericht door chrome inc »

nieuw spuiten van chrome

Wat vinden echte tractorliefhebbers het mooist aan een tractor ?
Zonder enige twijfel ‘de chroom'. Via chrome inc laat u uw tractor
voortaan echt schitteren en maakt u uw tractor uiterst exclusief.
Bovendien zorgt een speciale eindlaag voor extra bescherming
tegen steenslag en krassen

kan op pvc glas velgen hout elke soort metaal steen keramiek enz..........

geen verschil met de traditionele chroom kan ook in verschillende
kleuren

snel goedkoop gemakkelijk in onderhoud roest niet en kan op bijna elke ondergrond

geeft u de mogelijkheid om met iets origineels naar buiten te komen .

e mail chrome.inc@hotmail.com

voor meer info 0470622027
Bijlagen
slide1305.jpg
slide2569.jpg
Plaats reactie